Velkommen til Complete Vekterskole!

Hos oss vil du bli undervist av et team av instruktører med masse erfaring innenfor sikkerhetsbransjen. Våre hovedinstruktører har lang erfaring og solid bakgrunn fra ulike områder av bransjen, og har jobbet med alt fra nattklubber og festivaler, til transport- og eiendomssikkerhet. Vi har også hentet inn ekspertise fra andre fagområder, slik at vi kan forsikre oss om at elevene våre får den beste utdanningen mulig i alle emner som vi går gjennom.

Vi mener at god utdanning er nøkkelen til å utføre oppgaver på en profesjonell og ansvarlig måte. Derfor legger vi stor vekt på å tilby kurs som er tilpasset de nyeste trendene og teknologiene i bransjen. Våre instruktører vil gi deg den oppdaterte kunnskapen og de praktiske ferdighetene du trenger for å møte dagens utfordringer i sikkerhetsbransjen.

Vi er stolte av å tilby kurs som er effektive, engasjerende og tilpasset dine behov. Enten du ønsker å utvide dine ferdigheter og kunnskaper, eller du ønsker å starte en karriere innen sikkerhetsbransjen, vil vi hjelpe deg med å nå dine mål. Hos oss vil du få en lærerik og utfordrende opplevelse, og du vil føle deg trygg på å ta dine neste skritt i din karriere.

Våre instruktører

Instruktør praksis vekterskole

Møt Kristoffer, din instruktør med over 20 års erfaring innen sikkerhet og daglig drift av vekterselskaper. Han er en ekspert på alle praktiske aspekter ved vekteryrket.

Med inngående kjennskap til bransjen og en imponerende karriere som bakgrunn, er Kristoffer en utmerket lærer. Han fokuserer på praktisk opplæring og gir deg de ferdighetene og innsikten du trenger for å mestre vekteryrket.

Kristoffer er opptatt av din suksess som vekter, og med hans veiledning er du godt rustet til å møte utfordringene i feltet. Hans innsikt i fagfeltet er drevet av år med utfordrende situasjoner og oppgaver, og denne kunnskapen er det han nå ønsker å dele med deg.

Instruktør

Dette er Aydin, en dedikert instruktør med 8 års erfaring i utelivsbransjen. Min tid i bransjen har gitt meg uvurderlig innsikt i sikkerhet og konflikthåndtering, noe som er avgjørende for vektere.

Som instruktør for vekterutdanning, fokuserer jeg på å gi grundig opplæring til nybegynnere innenfor vekteryrket. Jeg dekker alle nødvendige områder innenfor vekterfaget, slik at du kan føle deg trygg på å begynne din reise som vekter. Min tilnærming til vekterutdanning er preget av grundighet og praktisk opplæring. Jeg vil veilede deg gjennom alle relevante fag, fra lovgivning og etikk til praktiske ferdigheter, slik at du er klar til å møte utfordringene som vekter med selvtillit.

Instruktør vekterskole juss

Dette er Astrid, som er vår ekspert innen juss og HMS. Med en lang og imponerende karriere som advokat, bringer Astrid med seg en dyp forståelse av aktuelle regler og lovverk.

Astrid er dedikert til å veilede deg gjennom komplekse juridiske spørsmål og HMS-utfordringer. Hun deler sin ekspertise på en måte som gjør det enklere for alle å forstå og anvende de nødvendige konseptene i praksis.

Enten du er nybegynner eller har erfaring innen juss og HMS, kan du være trygg på at Astrid er her for å hjelpe deg. Hun er klar til å besvare dine spørsmål og dele sin kunnskap, slik at du kan oppnå suksess i disse viktige områdene.

Complete Vekter Skolen AS
Org nr: 928 746 062